עלית בטא ואולטרסאונד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' הוחזרו 3 עוברים יום 3. 11 יום אחרי ההחזרה בטא 225 13 יום אחרי ההחזרה בטא 638 16 יום אחרי ההחזרה בטא 2634 פרוגסטרון כל הפעמים מעל 190. נקבע לי אולטרסאונד לשבוע 6+2, מבחינת המרפאה אין צורך להמשיך בדיקות בטא. בעברי 2 הריונות בהם הבטא התחילה תקין ובשבוע 5 ההכפלות כבר לא היו שלמות. בהמשך עובר קטן לגיל ההריון, דופק רק בשבוע 7 והפסקת דופק בשבוע 8. ציטוטק. 1. האם עליות הבטא כעת תקינות? העליה לא מהירה מידי? 2. לאור עברי, האם כדאי להמשיך מעקבי בטא או להמתין לאולטרסאונד? תודה מראש.
פרופ' זיידמן דניאל