תיעוד וידאו של שאיבת ביציות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

08/03/2021 | 17:22 | מאת: טל

פרופ' יקר שלום עשיתי באחד בתי החולים במרכז שאיבת ביציות. אני מעניינת לקבל את הדיסק שמראה את מהלך השאיבה עצמה (כלומר מה שהוקרן על המסך של הרופא בעת שביצע את השאיבה) האם שאיבת הביציות מוקלטת ומתועדת בדרך כלל או אמורה להיות מתועדת וניתן לבקש העתק (בתשלום כמובן) לצפייה בשאיבה? תודה!!

08/03/2021 | 18:09 | מאת: וואלה

וואלה רעיון. הייתי רוצה גם. העובדה שהדבר הזה לוט בערפל ואת קמה ולא יודעת מה היה באמת ומה לא היה הוא אבסורדי. בקושי מקבלת חתיכת נייר שעליה חלק כתוב במחשב וחלק בכתב יד ולא מתואר כלום לגבי ההליך זה פשוט צחוק מעבודה. מסתבר שבסבב אחד בכלל לא נרדמתי אבל זמן רב אחכ היתי עם דיסוסיצאיות( אני מהתחום הטיפולי אז הייתי מודעת לזה וגם הבנתי שעברתי טראומה) קבעתי עוד פגישה עם הרופא (בתשלום כמובן....) ואז נאמר לי שלא נרדמתי למרות שיותר מהכפילו לי את כל החומרים( ועוד המשקל שלי נמוך...). האמת שזה הזוי שאני צריכה לשלם על עוד פגישה כדי לדעת מה קרה. כל הכבוד לך שאת מרימה את הכפפה. זה רעיון מעולה. לי עלתה מחשבה לשכור עורכת דין טובה שתסייע לחוקק חוק בנושא הזה וכך יפסיקו לעבוד עלינו גם עם "ביציות ריקות" כשבפועל לא שאבו את כולן...

לא מקליטים את זה, כי הפעולה די חוזרת על עצמה ובאמת שאין חשש שישכחו לשאוב זקיק. אפשר תמיד לבחור לעשות את הפעולה ללא הרדמה ולהיות שותפים לתהליך. מחקר שערכתי לאחרונה הראה על שביעות רצון גבוהה בקרב מטופלות שבחרו לעבור שאיבה ללא הרדמה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית