שנו טיפולים קושלים לאחר גרידה עקב הפסקת דופק
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפרופסור שלום רב, הנני בת 41 וחצי, יחידנית. בחודש נובמבר האחרון עברתי גרידה עקב הפסקת דופק לתאומים. כעת לאחר מזה שני טיפולים ללא תוצאות חיוביות. היסטרוסקופיה תקינה. רירית 10-11 לקראת החזרה. מוציא סביב 10 ביציות בסבב, נתוני זרע בשני הטיפולים פחות טובים מהטיפול ממנו הריתי. האם ייתכן שעקב הגרידה, אחת החצוצרות נסתמה וכעת מפרישה נוזל אשר פוגע בהשרשה? מה יכולה להיות סיבה לאי הצלחות עוקבות בטיפולים? כואבת ומתוסכלת שכבר לעולם לא אצליח להרות וללדת ? תודה מראש, אלין.
הסיכוי שהבעיה היא נוזל בחצוצרה קטנה מאד, אבל ניתן לעשות צילום רחם. סביר יותר, בגילך, שהבעיה קשורה לאיכות הכרומוזומאלית של העוברים וכאן ניתן לעשות בדיקה גנטית של העוברים (PGT_A) או להמתין לעובר התקין.
תודה רבה פרופסור להסבר המפורט. רזרבה שלי טובה 4,3 FSH 5,4 (שני הנתונים לפני שנה). יש לי סיכוי להרות וללדת מביצית שלי? תרומת ביצית זה לא בא בחשבון מבחינתי. תודה.