שאאלה לגבי סיכויי הצלחה ומבנה כרוזומלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ. זיידמן ותודה ... אני בת 41 וחצי , הכל תקין , בריאה כולל פ. הורמונלי תקין לגמרי . לא ניסיתי להרות לעולם . שוקלת להתחיל לראשונה טיפולי הפריה חוץ גופית . קראתי במקרה ש " בגיל 44 הכשלונות הם בגלל מבנה כרומוזומי לא תקין של רוב העוברים (אם לא כולם) " . אם כך אז גם בגיל 42 - כל \ רב העוברים לא יהיו תקינים ?.... שאלה 2 - אולי אם כך - עדיף לי להתחיל הזרעות על בסיס הורמונים ל 3 זקיקים בשלים - ? ... אנא ... תשובתך ..... תודה
בגיל 41 לא ממליצים על הזרעות. אחרי גיל 40 באמת קשה להרות בגלל שרוב העוברים שנוצרים לא תקינים כרומוזומלית.