תוצאות בטא - עוברים יום 3
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ זיידמן, אני ביום 12 אחרי ההחזרה של עוברים יום 3. קיבלתי כבר בטא חיובית לפני יומיים. יום 10 להחזרה בטא 103 פרוגסטרון 40 אסטרדיול 303 יום 11 להחזרה בטא 148 פרוגסטרון 54.9 אסטרדיול 1001 ****יום 12 להחזרה*** (היום) בטא 249 פרוגסטרון 44 אסטרדיול 960 מוטרדת מירידת ערכי הפרוגסטרון והאסטרדיול. אני מקבלת כל יום (!!) זריקת פרונטוגסט 50 ופעמיים ביום קרינון וכן מקבלת מדבקות אוורל 50 -4 מדבקות להחלפה כל 3 ימים. האם יש סיבה לדאגה? מה יכולה להיות הסיבה לירידה בערכי ההורמונים- פרוגסטרון ואסטרדיול? תודה!
פרופ' זיידמן דניאל