מתוסכלת מאוד-אנא תשובתך הדחופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב , תודה והערכה ... אני נמצאת ממש בתסכול...... אני בריאה , אמנם בת 41 אך פרופיל הורמונלי טוב ורזרבה שחלתית טובה . בסך הכל לעולם לא היה לי בן זוג ולא ניסיתי להרות אף פעם..... (מסביבי בכל מקום הורים עם מליון ילדים -בכל חור ובכל פינה) ... אני מרגישה תסכול-למה להם מגיע ילדים ולי כרגע לא??אני בריאה כאמור , יפה חטובה וטובה . ביצעתי 2 הזרעות בלבד ע"ב טבעי - מזרע תורם ולא צלח .... . אני מאוד חרדה מהליך הIVF וחשבתי להתחיל לקחת הורמונים להזרעה ת.ריחמית נוספת - עם מתן הורמונים לגרוי שחלתי ל3 זקיקים בשלים . אני מחר אמורה להתחיל וממש לא יודעת מה להחליט . האם רלוונטי ויעלה את הסיכוי להפריה אם יהיו לי 3 זקיקים בשלים במקום זקיק 1? נתן לי הרופא מנופור 150 ... מתחננת לדעתך .... אני מיואשת , עצובה ולא יודעת מה לעשות .....
בגילך עדיף להתגבר על הפחדים הלא מוצדקים ולעבור לטיפולי הפריה שנותנים לך סיכוי יותר ריאלי לילד.