סקטוסלפינקס מה זה אומר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', בת 26 גילו לי סקטוסלפינקס בחצוצרה שמאל ואמרו שהחצוצרה הימנית בסדר גמור. הציעו לי כרגע כדי להרות להחליט אם לבצע הפריות או לעשות ניתוח לכריתת החצוצרה הרופא ממליץ לבצע לפרוסקופיה כי אני צעירה וארצה להביא ילדים בעתיד כך שהשמאלית לא תדביק את הימנית. שאלות שיש לי: 1.מקריאה באינטרנט הבנתי שצריך להיות נוזל שיפריע להשתרשרות אבל הם אומרים שאין נוזל בחצוצרה אז מבחינת הרפואה מה גורם לכך שאיני נכנסת להיריון שהביוץ מתרחש בשחלה הימנית? הרי אין נוזל שיפריע ויכנס לרחם. 2. מה היית ממליץ לי לעשות הפריות או ישר לקוטוסופיה? 3. ראיתי שכריתת החצוצרה יכולה לגרום להורדת הרזבה השחלתית לכן זה מפחיד אותי, מניסיון שלך יש סיכוי גבוה יותר להרות אחרי הכריתה? תודה.
1. כנראה שבצילום הרחם כן ראו שהחצוצרה מתמלאת בנוזל. 2. שתי אפשרויות מקובלות. 3. כן, לאחר כישלונות חוזרים בטיפולי הפריה נראה שיש סיכוי גבוה יותר להרות לאחר הכריתה.