מאוד מבקשת דעתך בנוגע לעיתוי-הזרעה ת.ריחמית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ. זיידמן שלום ... אנא רק דעתך לגבי עיתוי להזרעה .. שלשום- (יום ה-12 למחזור) בב. דם : ESTRADIOL (E-2) 1119.0 pmol/L PROGESTERONE 1.0 nmol/L LH 26.6 IU/L ואולטרסאונד זקיק הגדול 17 מ"מ .. ובאותו יום (ה-12) זריקת אביטרל 250 ב12:45 בצהריים . אתמול - יום ה-13 - הזרעה בבוקר ב 9 - 20 שעות לאחר האביטרל . האם בטוח הביוץ היה אתמול ביום ההזרעה על פי ה LH שיצא כאמור - 26.6 ? אנא דעתך בבקשה ... . האם לפני הנתונים הללו היית עושה לי עוד אולטרסאונד\ב.דם כדי לדעת האם אולי לדחות את ההזרעה ליום למחרת ? ממש מבקשת את דעתך .. :) תודה רבה ...
.