החזרה של שני עוברים טריים יום 3
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור זיידמן שלום רב, הנני בת 41 וחצי, יחידנית. בתחילת חודש נובמבר עברתי גרידה של תאומים לא זהים עקב הפסקת דופק לשניהם בשבוע 9. השבוע עשיתי שאיבה לאחר שהגוף חזר לעצמו. נשאבו 16 ביציות, מתוכן 10 היו טובות, הופרו 6. החזרה של שתי הפריות ״טופ״ ביום 3. הפריות הנוספות לא התפתחו לצערי לבלסטו הפעם. קיבלתי מינון גבוה יותר של פרגובריס (300 יח׳ למשך 13 יום), שלא תרם לאיכות הביציות ככל הנראה. בהריון עם תאומים, אכן הייתה החזרה כפולה של 2 הפריות ביום 2 ואחד בלסטו. מה שאומר שאחד העוברים בוודאות החזרה של יום 2. כעת סקפטית שהטיפול הזה יניב הריון. האם ישנן הצלחות של החזרה של יום 3 טרי בגילאי 40+ ? תודה רבה מראש🙏