שאלה חשובה המשך.....
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, המשך משאלה קודמת החזרה עובר 5 ימים אחרי 10 יום בטא 18 , אחרי 12 יום בטא 43 אחרי 5 ימים בטא 53 מקבלת דימום(ווסט) , אחרי 5 ימים בטא 115, אחרי 5 ימים בטא 286 ברור שהכל לא תקין. מה שלב הבא שהייתה עושה? אני בנתיים ממתינה לתשובה של רופא. זה לא מתאפס ואני בלחץ. תודה
שלום, ממשיכה עם מעקב של בטא בטא אחרונה מתאריך 19.01 286 רשמתי למעלה היום 21.01 302 רואים ירידה בקצב. גם עשיתי us שראו גוש מאחור השחלה ללא שק. גוש בערך 2.7 סמ חשוב לציין שללא זרימת דם. הקצב של עליות בטא קצת ירד האם יש סיכוי לטובתי? החלטנו אם רופא לתת סיכוי ולחכות ליום ראשון לפני שהולכים לטיפול. האם גם אתה הייתה מחכה ונותן לזה לרדת לבד? האם גוש יכול להיספג לבד במידע והכל הולך לכיוון טוב? תודה