הוספת פרוגסטרון לפני שימור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום רב, אני בת 40 וחצי. לפי אולטראסטונד פוליציסטיות. לפני שימור ביציות הפרוטוקול שניתן לי כולל מנופור צטרוטיד ודקא. שמעתי משנים עם פרוטוקלים אחרים שהם קיבלו פרוגסטרון למריחה באזור הירך האחורי. האם זה נועד רק לשיפור ההליך והביציות ורצוי שגם אני אוסיף את זה או שלפי הפרוטוקול שלי זה יכול להזיק? האםתוכל להמליץ אם לקחת Q10 או תוסף אחר שיש עליו שמועות שהוא יכול לשפר את איכות הביציות או ההליך?
לא מכיר תכשיר "פרוגסטרון למריחה באזור הירך האחורי." אולי הכוונה ג'ל טסטוסטרון? תוכלי לקרוא כאן על CoQ10: https://www.facebook.com/almaivfclinic/posts/635834776969307