תוצאת בדיקה האם תקין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ בת 29 בריאה (בעבר הפלה אחת) אחרי החזרה רביעית אני כרגע בשבוע 5 להריון ויצא לי לראות בדיקות לפני חודשיים שלדעתי לא ככ תקינה ה ana Dna ab borderline 7.0 A.b 2 GLYCOPROTEI IgG-1.4 Dna ab conf Negative Ana pattern Cytoplsm+spekl Ana titer Positive 1:80 Rnp <0.2, sm< 0.2 , rnp a <0.2, rnp 68 0.2 Smrnp 0.2, ssa60- 0.2 Ssa 52 -0.2, chromatin-0.2, anti jo ab-0.2, scl 70 ab -0.2 Anticentronber -0.2, Ssa single- 0.2, Ssb single- 0.2, ribosribosomal -0.2. Esr- 16 mm/h Anti thythyroid peroxiperoxid - Below 45 1) היו עוד נתונים שהיו ירוק כלומר תקין אז לא כתבתי .. אבל ממה שכתוב פה האם התוצאות לא תקינות לבדוק לעומק? האם יכול להיות שאצטרך לקחת קלקסן או כל טיפול אחר.?.ממש בלחץ תודה