חומצה פולית האם עודף מסוכן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ!! אני בשבוע חמש לוקחת כבר כמה חודשים, חומצה פולית 5 מג, פרנטל, ופולקס 400. חשבתי לעצמי האם זה יותר מידי חומצה פולית ויהיה כבר עודף .. בפולקס יש 400 מיקרוגרם, וגם בפרנטל.. האם כדי לוותר על אחד מהכדורים? האם אסור להיות עם עדוף חומצה פולית בהריון יש סיכון? תודה רבה
אין סיכון במינון גבוה של חומצה פולית, אבל כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל האם את באמת נדרשת למינון גבוה. יש פרוט באתר משרד הבריאות ביחס למי חייבת לקחת מינון גבוה.
תודה על תשובתך ו 2 שאלות נוספות 1) אז אין קשר בין עודף פולית לאוטיזם? ככה קראתי בכתבה. 2)עשיתי לפני חצי שנה בדיקה ותוצאה של ח. פולית 40 < נחשבת גבוה נכון? תודה (: שבת שלום