הריון ספונטני ושאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר זיידמן אשמח לתגובתך לאחרונה ביצעתי תהליך שאיבת ביציות בו נשאבו 26 ביציות ההחזרה בוצעה ביום השלישי. יום אחרי השאיבה קיימתי יחסי מין לא עם בן זוגי והקונדום נקרע באמצע - החלפנו קונדום ובפועל הגמירה הייתה לאחר כ 10-15 דק. אינני יודעת אם בשלב הזה היה נוזל זרע כלשהו בקונדום. השאלה שלי האם יכול להיות שבשאיבה לא שאבו את כל הביציות? האם יכול להיות שזקיק אחד בייץ לפני השאיבה ובגלל שנקרע הקונדום יש סיכוי להריון ממנו? ולא מהחזרת העובר אודה לתשובה
תודה על תשובתך קיום היחסים היה כ 22 שעות לאחר השאיבה האם עדין ישנו סיכוי? האם יש מצב כזה בו זקיק אחד או יותר מבייץ לפני השאיבה?