שכיבה על הגב או הבטן אחרי היחסים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך בנסיון להרות אנו מקיימים יחסים בתנוחת דוגי סטייל(סליחה על התיאור)ואחרי שבן הזוג פולט את הזרע אנו נישארים בתנוחה זו כשהוא עדיין בפנים עוד כמה דקות,וכשהוא יוצא,אני נישארת לשכב על הבטן ולא מתהפכת על הגב 1.בהנחה שלא ידוע אם יש לי רחם קידמי או אחורי,האם כדאי לי אחרי היחסים ואחרי שהוא יוצא לשכב על הגב כדי להעלות את סיכויי ההתעברות?או גם שאשאר לשכב על הבטן זה בסדר? 2.האם אחרי שהוא פולט את הזרע זה בסדר שאנחנו נישארים בתנוחה שבה התקיימו היחסים עוד כמה דקות כשהוא בפנים?או כדאי שהוא מייד ייצא אחרי הפליטה ואז אשכב על הגב או הבטן?(לפי התשובה של שאלה הראשונה)