שאלה לגבי בלסטוציסט
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ זיידמן, 1. האם יתכן שבלסטו שהוקפא בדירוג 4AA ירד בהפשרה לדירוג 4BB? חברה אמבריולוגית אמרה לי שלא אמור להיות שינוי בדרוג העובר לאחר ההקפאה, מפני שהאותיות A,B וכו' מתארות את כמות התאים ורמת הלכידות ביניהם, וזה לא אמור להשתנות. 2. מה ההבדל בסיכוי הקליטה ב% בין עובר 4AA לעובר 4BB? תודה וגמר חתימה טובה!
1. יתכן שלאחר הפשרה האמבריולוגית תדרג אחרת את העובר. 2. פחות בכמה עשרות אחוזים.
תודה על המענה. כתבת שהסיכוי הוא פחות בכמה עשרות %. מה הכוונה? אם בגיל 37 לעובר 4AA יש סיכוי של 30% אז לעובר 4BB יש סיכוי של 10%? כמו כן, לשם הסקרנות, מה עדיף במקרה זה- החזרה של עובר 8A או 4BB?