האם יכולה להיות רגועה שאין היריון?

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

12/08/2020 | 21:11 | מאת: נטע

שלון, בת 23 עם מחזורים סדירים. היום קיבלתי ווסת ועשיתי ליתר ביטחון בדיקת דם להיריון שיצאה שלילית. קיימתי יחסים לא מוגנים שבוע לפני הווסת, ושלושה ימים לפני הווסת. 1.לפי הבטא וקבלת הווסת יכולה לדעתך להיות רגועה שאין שום סיכוי להיריון מקיום יחסים אלו? 2. יש צורך לדעתך לקיים בדיקת דם נוספת? אמרו לי שמקיימים בדיקת דם 14 יום מקיון היחסים אז לא יודעת האן צריך שוב לבדוק. 3. שמעתי על בחורות שבאופן נדיר קיבלו מחזור על אף שהיו בעצם בהיריון. חוששת שזה יקרה לי. בדיקת הדם יכולה להרגיע אותי מרעיון כזה שיהיה היריון למרות הדימום? 4. אם הבטא שלילית זה יכול להגיד שהדימום הוא בוודאות ווסת ולא דימום אחר או כדאי גם לבדוק פרוגסטרון שנמוך? מתנצלת על כמות השאלות אך זה מאוד מאוד יעזור לי תודה רבה רבה לך

לקריאה נוספת והעמקה

1. אם קיבלת ווסת את כנראה לא בהיריון. 2.אפשר, אם את רוצה לשלול לגמרי אפשרות של היריון. 3. ראי 2. 4. אפשר לבדוק גם פרוגסטרון. ספק גדול אם יש צורך.

13/08/2020 | 08:13 | מאת: נטע

פרופסור זיידמן תודה רבה :) בדקתי על הבוקר את הפורום. שאלה אחת כתבת "כנראה שאינך בהיריון" מדוע כנראה ? או סתם מינוח? יש סיכוי למרות שהבטא השלילית וקבלת הווסת אתמול שבגלל יחסים שקיימתי שבוע לפני הווסת אני עדיין יכולה להיות בהיריון? הביוץ שלי כל 14 יום אז היחסים היו אחרי הביוץ. אשמח להיות רגועה וודאית שאינני בהיריון אם אפשרי בסיטואציה הזו :)

באמת סיכוי 4 שבועות

באמת הסיכוי קלוש

13/08/2020 | 16:28 | מאת: נטע

לא רוצה להציק בשאלות אבל רק אשמח להבין איך הסיכוי קלוש ולא מוחלט אם הבטא שלילית ווידאתי שזו אכן ווסת שקיבלתי אתמול. מה צריך להיות כדי שאהיה רגועה שאינני בהיריון מהיחסים שקיימתי שבוע לפני הווסת? בדיקת היריון 14 יום מהיחסים (כלומר עוד שבוע) תיצור וודאות לדעתך? ואם לא אז מה כן ייצור לי וודאות . מתנצלת על השאלות. בבקשה עזרתך :)

בדיקת היריון 14 יום מהיחסים (כלומר עוד שבוע) תיצור וודאות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית