אשמח לדעת.................
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה.. אני בת 29 ובעלי 31 שאבו לי פעם ראשונה 8 ביציות , הופרו 5 . 1 הוחזר דירוג a (לא נקלט) שאר 5 עוברים באיכות פחות טובה הגיעו ליום 3 והרופא אמר שלא ישרדו.. כמה שאלות שאשמח לדעת 1) אם העוברים הגיעו ליום 3 אבל לא היו באיכות טובה ברמה שהרופא אמר מראש שלא ישרדו,זה מעיד על משהו בזרע או ביצית? 2) זה נכון שעד יום 3 הזרע אחראי להתפתות העובר ומעבר ליום 3 זה הביצית? 3) האם יש בעיה מבחינה הצלחת טיפול לבצע חודש אחרי חודש שאיבה? תודה (:
1. כן. 2. ההפך. הזרע בא לידי ביטוי בעיקר לאחר שלושת הימים הראשונים. 3. בד"כ אין.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל