דימום שבוע לאחר החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאחר מחזור טיפולים ראשון, עברתי החזרה של עובר אחד ביום שישי 27.9. אתמול, שבוע לאחר ההחזרה התחילו תסמינים כמו לפני מחזור - כאבים בחזה, רגישות. היום בבוקר היה דמם קל מאוד בניגוב לאחר מתן שתן. צבע ורדרד כמו בתחילת מחזור. אני לוקחת סינרל פעמים ביום. האם התסמינים האלו מעידים בהכרח כי לא הצליחה ההחזרה? ניתן לקבל מחזור בזמן שלוקחים סינרל? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
התסמינים האלו לא מעידים בהכרח כי לא הצליחה ההחזרה. ניתן לקבל מחזור בזמן שלוקחים סינרל מאחר שהפעילות שלו מותנת בהפרשת פרוגסטרון מספקת על ידי הגופיף הצהוב בשחלות.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל