עזרתך בבקשה.......................................
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ שלום אני בת 40 וילדתי בינואר 2019 לאחר שנתיים של טיפולי פוריות . הלידה היתה בניתוח קיסרי.כעת אני מעוניינת לחזור לטיפולים שוב להריון נוסף ( הזרע הוא תורם ). האם עליי להמתין שנה מהלידה? בנוסף לפני שנתיים עם תחילת הטיפולים הקודמים ערכתי היסטרוסקופיה שהתוצאות היו: " לא נצפו פתחי חצוצרות האיזור הקרניים בבירור" ועם זאת נכנסתי להריון ( גם נאמר לי שלטיפול אי וי אף לא רלבנטי תוצאה זו) כעת בקרתי אצל רופא פריון ששלח אותי לעשות שוב היסטרוסקופיה בטענה שרוצה לראות שהכל שם "נקי" ואולי היו גם הידבקויות. האם זה הכרחי? הוא בעצם התנה את המשך הטיפול בי בבדיקה זו. לטעמי פחות הייתי מעדיפה לעשות בדיקה זו מכיוון שהיא פולשנית וסתם לחטט נראה לי מיותר. הוא לא בדק אותי באולטראסונד אן משהו. הכל זה השערות בעצם. אשמח אם תוכל לחוות דעתך. בעצם 2 שאלות: האם להמתין שנה לטיפולים הבאים עקב הקיסרי וחוות דעתך החכמה לגבי ההיסטרוסקופיה. תודה וחג שמח