רירית לא סדירה לאחר הפלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור זידמן. אני בת 30. לפניי כחודשיים וחצי עברתי הפלה בשבוע 10 בגרידה. כיום -אני כ-3 שבועות לאחר מחזור.עשיתי א"ס שם נכתב כי עובי הרירית 3 ס"מ והרירית לא סדירה וכי לא ניתן לשלול שארית. יש לי דימומים לא סדירים שהחלו לאחרונה. והמחזור האחרון היה חלש מאד. אני נוטלת גלולות ובכ"ז יש לי דימומים וכאבי בטן תחתונה. מה לעשות? אני מאד מודאגת.(לא נצפו זרימות)
לקריאה נוספת והעמקה
ההפלה היתה לפניי כמעט 3 חודשים . זה כבר א"ס שלישי שהרירית לא סדירה. זה עדיין סביר שהיא ככה? אני נוטלת גלולות...ועם דימומים. לעשות היסטרסקופיה?
פרופ' זיידמן דניאל