החזרת עובר שלא התחיל להתחלק

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/05/2019 | 06:44 | מאת: אלון

בהמשך לשאלה הקודמת שהתכתבתי עליה עם אחת המשתמשות בפורום-האם אי פעם ניתקלת במיקרה או שאתה העצמך עשית החזרה של ביצית שהופרתה במעבדה(אומנם בהפריה מאוחרת-רק יומיים אחרי השאיבה בישרו שהיתה הפריה)אבל טרם התחילה להתחלק אחרי 24 שעות מהבשורה הזאת מתוך הנחה שיש סיכוי שבגוף זה חתחיל להתחלק כמו שהרופא אמר?זה שהוא החליט להחזיר את זה-זה לא הזוי?יש לזה בכלל תקדים?

אני מניח שיש מקרים כאלה.

16/05/2019 | 14:07 | מאת: אלון

והנחתו שיש סיכוי שבגוף זה יכול להתחיל להתחלק ניראית לך סבירה?ואם כן תוכל לציין בקצרה על סמך מה(אם יש משהו בנוסף למה שהוא כבר אמר שבגוף יש תנאים אופטימליים יותר מבמעבדה) ובנוסף-קראתי באיזה מקום שתוך 30 שעות מההפריה במעבדה מצפים לראות התחלה של חלוקה האם התרחיש הבא בנסיבות המיקרה ניראה לך סביר או הזוי?:ב14.5 בבוקר בשעה 7 וחצי התבשרנו מהמעבדה שהיתה"הפריה מאוחרת"לאחת מ-2 הביציות שעברו איקסי ואז הרופא הודיע שלמחרת 15.5 ב8 בבוקר תהיה החזרה. אז אולי תאורטית יכול היה להתרחש התרחיש הבא?שלמשל ב14.5 ב-5 לפנות בוקר התרחשה הפריה שזיהו אותה רק ב7 בבוקר כשהצוות הגיע ואז ב7-8 בבוקר של 15.5 שזהו בוקר ההחזרה לא זיהו חלוקה כי עברו"רק"26-27 שעות מהמועד של ההפריה שהבאתי בתור דוגמא(וכאמור תוך 30 שעות אמורים לזהות חלוקה)ואם למשל לא היו עושים החזרה אז תוך כמה שעות כן היו רואים במעבדה חלוקה. אני מניח שהבנת בדיוק מה מטריד אותי ואת אשתי ואשמח אם תשפוך אור על התעלומה הזאת כי אני ואשתי חושבים שהרופא עשה החזרה רק כדי שתהיה החזרה אך יחד עם זה אנחנו לא מומחים ולכן מבקשים מימך שתישפוך אור על התעלומה הזאת על סמך הנתונים שבידיך כעת. היינו מאעוד רוצים אבל לא יכולים להיות מטופלים שלך כי אנו גרים בחיפה לכן נאלצים להסתפק בעזרתך רק בפורום.

16/05/2019 | 20:59 | מאת: לי

באמת מעניין. מה שנשאר זה לקוות לנס. וניסים קורים אני ילדתי בגיל 43 אולי זה היה נס, או הרופא שהיה לי (זיידמן התותח כמובן) שיהיה בהצלחה וכל הכבוד שאתה כך מעורב בפרטים זה לא מובן מאליו

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית