הפרשות חומות ביום ה12 למחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. במהלך טיפול מוקפאים. לוקחת אסטרופם 4 פעמים ביום. מאתמול הפרשות חומות בהירות. קרה לי גם במחזור הקודם שלא נקלט. אני חוששת שגם הפעם זה ישפיע. בבדיקת הקודמת ( לפני יומיים) רירית תלת שכבתית 7.5 ממ. לפני שבוע היסטרוסקופיה תקינה. ביום שני קיימתי יחסים ללא דימום או כאבים אחריהם. הרופא המטפל לא מודאג. אך אני ממש דואגת שזה יכול להיות קשור לכישלון בטיפול. מה דעתך? תודה רבה
תודה רבה. בבדיקה בחמישי הרירית עלתה ל9.5 והאסטרוגן קצת ירד ל1257 מ1293. ההםרשות ממשיכות ולפעמים בדמות חוטים בחום כהה. הרופא שלי לא מודאג. מה אתה אומר? למה זה קורה? במחזורים לפני האסטרופם לא קרה לי מעולם. תודה רבה!