בטא עולה אך לא מכפילה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי החזרת עברים בדיקות דם 23-12 בטא 56.56 25-12 בטא 98.91 30-12 בטא 234 הרופא אמרה להפסיק תמיכה בדיקת דם נוספת 02-01 בטא 538 האם יש סיכוי בכלל ?
לקריאה נוספת והעמקה
תודה רבה על המענה. אני נמצאת בטיפולים מזה שש שנים, (חצוצרות חסומות דו צדדי) בשנתיים וחצי הראשונות העוברים לא היו משתרשים בכלל, לאחר מכן היה הריון תקין וילדתי בת מקסימה שהיום היא בת 3. בשנתיים האחרונות היה הריון 3 פעמים עם עליה יפה בבטא וכולם נפלו בשבוע 6 עשיתי היסטרוסקפיות לפחות 6 פעמים בדיקות קרישיות דם הכל תקין בבדיקות ,מה יכולה להיות הבעיה ? או יש עוד משהו לעשות? כבר די מיואשת מהמצב
פרופ' זיידמן דניאל