מתלבט אצל מי לעשות ניתוח אף

דיון מתוך פורום  ניתוח אף - כירורגיה פלסטית

07/12/2014 | 17:56 | מאת: רועי

מתחבט אצל מי לעשות ניתוח אף. אף בעייתי יחסית רחב ושמן. בהתחלה קראתי על דר מוסקונה וממש התלהבתי מהשם שלו והייתי בטוח שאעשה אצלו לאחר קריאה קצת יותר מעמיקה באינטרנט ראיתי עליו גם הרבה חוות דעות שליליות מאוד ועל יחס גרוע. וגם באתר שלו אין תמונות של אף רחב ושמן. התחלתי לבדוק על דר קריכילי הבנתי שהוא נחשב להכי מומחה בארץ ולוקח 26 אלף שקל אבל 90 אחוז שאני אצא אצלו מרוצה ואף בעייתי כמו שלי רצוי לנתח אצל דר קריכילי שהוא מומחה במיוחד לניתוח אף לא כמו מוסקונה שעושה עוד ניתוחים. קראתי על עוד רופאים אבל על כולם היו הרבה דעות שליליות ועל קריכילי לא הייתה דעה שלילית אפילו אחת. אני לא רוצה לקחת סיכון על האף שלי ולא אכפת לי כמה יעלה במיוחד שזה אף שקשה מאוד לנתח. וגם ראיתי באתר של דר קריכילי הרבה תמונות של אפים רחבים ושמנים שיצאו יפה. בקיצור רציתי לשמוע המלצות על דר קריכילי מחירים ביקורות גם שליליות אם יש והמלצות. יש לי גם בעיות בנשימה והבנתי שהוא ממש מומחה רציתי לדעת אם זה באמת נכון ?

07/12/2014 | 19:12 | מאת: רונן

ד"ר קריכלי באמת נחשב למומחה גדול בתחום ניתוחי האף. ההיתרון הוא שהוא מומחה אף אוזן גרון וההתמחות הפלסטית שלו עוסקת אך ורק בניתוחי אף. ההיתרון הכי גדול הוא שד"ר קריכלי מומחה בתיקון אפים שעברו ניתוחים כושלים, כך שמקרה הכי גרוע שמשהו ישתבש, תהיה לך תעודת ביטוח כביכול אצל הרופא בין הטובים בארץ לתיקון פגמים באף. אני ממליץ לך בחום לגשת לניתוח אף אצל ד"ר קריכלי, הוא באמת רופא בעל כישורים ואחוז האנשים שעברו אצלו ניתוח מוצלח הוא בין הגדולים בארץ. אתה בטח תוהה מי אני? אני סתם אחד שעבר ניתוח אף כושל כי פחות יחסתי חשיבות למנתח, כרגע אני מחכה שההחלמה תסתיים ואוכל לפנות לד"ר קריכלי לתיקון. בהצלחה!

07/12/2014 | 19:42 | מאת: רועי תמיר

רונן אצל מי עשית כמה עלה לך? מלבד קריכילי שהכל עליו חיובי על כולם ראיתי ביקורות שליליות מוסקונה גוברין מאייר יצחק על כולם. אז אתה אומר שקריכילי מתעסק רק בתיקון אפים? ניתוח אף ראשוני כמעט ולא? דרך אגב כמה קריכילי לוקח? ומה הכוונה תעודת ביטוח אם התוצאה לא טובה קריכילי מתקן לי את זה בלי תוספת תשלום? מה הפרוצדורה פה?

08/12/2014 | 00:30 | מאת: רונן

הניתוח בוצע ע"י ד"ר מאייר יצחק. עלות הניתוח הייתה בסביבות ה-15 אלף סכום זעום לעומת מחיר תיקון הניתוח שאצטרך לעבור בעתיד. לא הבנת אותי, ד"ר קריכלי מבצע *בעיקר* ניתוחי אף ראשוניים, אך בין היתר הוא מומחה בניתוחי אף חוזרים ומשחזרים. הכוונה לתעודת ביטוח היא שאם ובסנריו הכי גרוע הניתוח נכשל, אז הרופא שביצע את הניתוח יבצע את ניתוח התיקון ללא שכר טרחת מנתח, משמע אתה תצטרך רק לשלם את עלות חדר הניתוח. אני לא כ"כ בקיא במדיניותו של ד"ר קריכלי, אך אני מאמין שמדיניותו דומה לזו שתיארתי לעיל. אני באמת ממליץ לך בחום לפנות לד"ר קריכלי, אחרי מחקר דיי מקיף שביצעתי בנושא (לצערי הרב רק אחרי הניתוח הכושל שעברתי) הגעתי למסקנה שד"ר קריכלי הוא בין הרופאים הטובים ביותר שיש בארץ לניתוחי אף ראשוניים, חוזרים ומשחזרים. בהצלחה! ת

מנהל פורום ניתוח אף - כירורגיה פלסטית