מילוי סחוסים בגשר האף לאחר ניתוח אף כושל

דיון מתוך פורום  ניתוח אף - כירורגיה פלסטית

30/04/2019 | 22:05 | מאת: מ.ל

שלום! עברתי ניתוח אף וכתוצאה מהניתוח יש לי סטייה של האף לצד שמאל שאלתי רופא והוא אמר שזה בגלל שהמנתח לא סגר את העצמות של האף טוב והעצם הימנית נוטע טיפה למטה ושמאלה ןהיא דוחפת את הסחוס לצד שמאל ולכן יש סטייה של האף רציתי לדעת האם ניתן לתקן את הסטייה ? בנוסף יש לי שאלה נוספת גם את התוצאה של האף לא אהבתי לאף יש צורה עגולה כלומר גשר האף הוא כמו קערה ולא ישר כמו שהיה לפני כן ואני ממש לא אוהבת את זה רציתי לדעת האם ניתן למלות סחוסים בגשר האף ובמידה ואפשר האם ניתן לראות שהאף עבר השתלת סחוסים או שזה נראה טבעי ויפה ? כי אני מפחדת לעשות השתלת סחוס שאלה אחרונה כיום האף שלי נראה מאוד מוזר כשאני מצטלמת האף נראה עם מלא קווים .אם אני יעשה השתלת סחוסים אז האף יראה יותר טוב או שזה יכול לגרום ליותר "קוים " באף כי העור שלי דק מאוד. אשמח מאוד לקבל תשובות לשאלות שלי כי אני כבר רוצה לעבור ניתוח ולתקן את העוול שנגרם לי. תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה
01/05/2019 | 10:54 | מאת: ד"ר אברהם קריכלי

קרוב לודאי שיש לך גם סטיית המחיצה מה שתורם לסטיית כל האף. בעיקרון כל הדברים שמנית ניתנים לפתרון, אך הפעם מאוד כדאי להקפיד ולבחור מנתח בעל כישורים וניסיון מתאימים לניתוח שכזה.

13/05/2019 | 22:02 | מאת: מ.ל

תודה רבה על התשובה. הייתי מעוניינת לקבל תמונות של פציינטים שעברו אצליך (ד"ר קריכלי)ניתוח אף למילוי סחוסים אשמח גם למספרי טלפון שלהם אם זה אפשרי. בנוסף יש לי שאלה נוספת מה הסיכונים במילוי סחוסים?והאם המילוי נראה טבעי לחלוטין אם עושים את הניתוח אצליך? תודה רבה זה עוזר לי מאוד!!

מנהל פורום ניתוח אף - כירורגיה פלסטית