זכויות יולדת לומדת
דיון מתוך פורום זכויות נשים בהריון ולאחר לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לומדת באוניברסיטה בארץ. לפני 3 חודשים ילדתי. מה הזכויות שלי? בבוקר אני מאחרת לפעמים לשיעור כי אני צריכה להביא את התינוק לשמרטפית, אי לכך רוצים לבטל לי את הקורס. בנוסף מעירים לי על הנקה...מה הזכויות שלי..מותר להם לעשות לי משהו?
לדעתי זה לא ממש קשור לפורום הזה, שעוסק בדיני עבודה במסגרות השונות, שרלבנטים לעניין תקופת ההריון , הלידה ואחריה. נראה שזה עניין של מדיניות בכל אוניברסיטה בנפרד, וכדאי שתשאלי עם מי אפשר לדבר בנושא (אולי דיקן סטודנטים?)