פיטורים בגלל סגירת החברה
דיון מתוך פורום זכויות נשים בהריון ולאחר לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אשה בהיריון בחודש החמישי, אני עובדת בחברה משך 5 שנים. החברה שאהי עובדת בה עומדת להיסגר, כל העובדים קיבלו מכתבי פיטורין מתחילת חודש יוני. ובגלל שאני בהיריון נעשתה פנייה למשרד התמ"ת לקבלת היתר על הפיטרוריןדבר אשר יאושר בנסיבות שאנו נמצאים. השאלה האם אני זכאית בתקופה של עד ההיריון לדמי אבטלה, ובאיזה אחוז מהשכר. הבנתי מחברה שקרה לה אותו הדבר שביטוח לאומי המשיל לשלם לה עד הלידה ואחרי זה שילם לה דמי לידה ואחרי זה היא חתמה אבטלה
שלום רב, בהחלט את זכאית לדמי אבטלה. באשר לאחוזים פני לבירור זכותך הספציפית בלשכת האבטלה. בברכה, רחל שחר, עו"ד