התפטרות לאחר הארכת חופשת לידה
דיון מתוך פורום זכויות נשים בהריון ולאחר לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי האריכה את חופשת הלידה. א. עברו כשמונה חודשים מאז הלידה, עד מתי נשמרות לה הזכויות של חופשת לידה לצורך התפטרות ? ב. במסגרת זו, זכויות אלו מקנות פיצויים כגודל המשכורת המבוטחת או בסכום המשכורת כולה ? ג.באם אשתי לא תתפטר ותעבור לחצי משרה ותלד שוב, מהן זכויותיה לאחר הריון נוסף (לאחר שעבדה תקופת מה בחצי משרה, אבל רוב התקופה במשרה מלאה .) ? תודה מראש דוד
כדאי רק לשלוח מכתב למעסיק שאת מתפטרת לצורך טיפול בילד, ואז יש סיכוי שתרבלי תנאים יותר טובים. ראיתי עוד בפורום נשים בפייסבוק.. http://apps.facebook.com/mycircles/c.php?c=c800873e-3706-4c3e-955f-b565f79c193e