חזרה לעבודה לאחר חל"ד
דיון מתוך פורום זכויות נשים בהריון ולאחר לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, התחלתי את עבודתי בשירות המדינה בתאריך 22.4.09, כשהייתי בהריון בחודש שלישי.בתאריך 5.11.09 ילדתי. אושר לי להאריך את חופשת הלידה לחצי שנה כלומר עד 5.05.10. שאלתי היא האם אוכל להאריך את חופשת הלידה? והאם חובה עליהם להחזיר אותי לעבודה?תודה וחג שמח!
שלום רב, תוכלי להאריך את חופשת הלידה רק אם המעסיק יאשר זאת. ללא קשר חייבים להחזיר אותך לעבודה. בהצלחה, רחל שחר, עו"ד