פיצויי פיטורין
דיון מתוך פורום זכויות נשים בהריון ולאחר לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עבדתי בהוראה בשעות אחה"צ 10 שנים באותו מקום. ילדתי בדצמבר 2008 ובמאי 2009 (כשבתי הייתה בת חצי שנה) הודעתי על התפטרותי. ההודעה נעשתה בע"פ. בתי כיום בת 14 חודשים. האם אני יכולה עדיין לקבל פיצויי פיטורין?
שלום רב, אם אין לך אישור בכתב אז הדבר תלוי בטוב ליבו של המעסיק. אם יכחיש זאת, הרי שאת בבעיה כי אין לך כל ראיה. בהצלחה, רחל שחר, עו"ד