התפטרות מעבודה "ישנה" והתפטרות מעבודה חדשה לא.לידה
דיון מתוך פורום זכויות נשים בהריון ולאחר לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני 7 חודשים ועזבתי את מקום עבודתי זה כ-10 שנים לצורך טיפול תינוקי, כשבני היה בן 5 חודשים (לפני כחודשיים) מצאתי עבודה נוחה בעיר מגוריי אך מכיוון שהיה לי קשה לשאת בהוצאות המטפלת עזבתי את העבודה, שאלתי היא, האם אני זכאית לדמי אבטלה
שלום רב, פני ללשכת התעסוקה במקום מגורייך לבדיקת זכאותך הספציפית בברכה, רחל שחר, עו"ד