זכויות עובדת זרהבהריון
דיון מתוך פורום זכויות נשים בהריון ולאחר לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאימי עובדת זרה, מהפיליפינים, וכרגע, היא הודיעה שהיא בחודש השביעי להריונה ובכוונתה לעזוב את אימי בתחילת חודש מאי, להפסיק לעבוד, ללדת ולשלוח את התינוק לפיליפינים ולהמשיך לעבוד. רציתי לברר מה הן זכויותיה? מה דרוש מצידנו? באילו תשלומים כרוכה הפסקת עבודתה והלידה?
שלום רב, עליכם להחזיר אותה לעבודה לאחר סיום חופשת הלידה. מעבר לכך, אין זכויות כלליות אם יש שאלה ספציפית אשמח לענות. בברכה ובהצלחה מרובה, רחל שחר, עו"ד
תודה לתשובתך. באותו הקשר: את חופשת הלידה ישלם לה ביטוח לאומי? ושאלה נוספת: לא תהיה אפשרות להשאיר את המטפלת שתחליף אותה גם עם סיום חופשת הלידה?