שלום אשמח אם תעני בהקדם .תודה מראש...
דיון מתוך פורום זכויות נשים בהריון ולאחר לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני עובדת קבלן אני בשבוע 17 להריון.החברה שהוא שלח אותי לעבוד בה פשטה רגל.כתוצאה מכך הוא רוצה לשלוח אותי לעבודה שלא מסתדרת לי עם השעות כי אני עם ילד ואין לי מי שיטפל בו.וגם עלות הנסיעות גדולה פי 3 מהנסיעות שהוא משלם לי.רציתי לי לדעת אם מותר לי לסרב לדבר כזה?כי באמת שאין לי עזרה של אף אחד עם הילד.
שלום בנוסף לשאלתי הקודמת המעסיק טוען שאת הזמן שאני יושבת בבית שכביכול הוציא אותי לחופשה עד שימצא לי מקום חילופי הוא לא ישלם לי שהוא לא מוכן לשלם לי .לפי מה שאני בדקתי בהסתדרות הוא מחוייב לשלם לי אסור לו לפגוע לי בשכר.מה אפשר לעשות במצב כזה?והאם הטענה שלו צודקת?