כתרים
דיון מתוך פורום שיקום הפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחצי שנה עשיתי 4 כתרים בשיניים טוחנות תחתונות ומומחה לטיפולי שורש בדק אותם ואמר שהם לא מספיק מדוייקים ושעלולה להיווצר עששת בשורשים. מה משמעות הדבר? ומה אני אמורה לעשות? מה קורה כשנוצרת עששת בשורשים?
לקריאה נוספת והעמקה
לילי שלום, המשמעות היא שאם יכנסו חיידקים מתחת לכתר השן תרקב ובסוף אולי תעקר. אם המצב אכן כך רצוי שרופא משקם יחליף לך את הכתרים. בברכה
רציתי לשאול האם היא מחוייבת לפי החוק להחליף את הכתרים? 3 רופאים אומרים שהכתרים לא אוטמים טוב את השיניים. מה אני יכולה לעשות אם היא לא תסכים?