סד ותיקונים

דיון מתוך פורום  שיקום הפה

17/04/2016 | 22:10 | מאת: ליאת

ושאלה אחרונה חביבה באמת. איך הולכת הפרצדורה של הכנת סד + תיקונים של שברים שיש לי חלק אחד טיפה יותר גדול והשאר קטנים וסגירת רווחים של כמה שיניים ? באיזה סוג של חומר בדרך כלל משתמשים. או כמה סוגים לכל דבר סוג אחר והאם צריך כמה מפגשים במיוחד לתיקונים ולרווחים כי לסד הבנתי שבדרך כלל 2_3 מפגשים מספיק? והאם נהוג לחלק לפי לסתות או את כל הלסתות ביחד וכמה מפגשים או זמן כל מפגש יכול לקחת גם התיקונים / השלמת רווחים סד ובאיזה חומר גם אותו נהוג לעשות כי גם שם יש סוגים שונים?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום ליאת אם הבנתי נכון התכוונת לתיקון אסתטי של שיניים קדמיות אנחנו משתמשים במגוון פרוצדורות להשלמת שיניים שבורות השיטה הקלה היא בניית הפינה השבורה בחומרים מרוכבים(שחזורים מחומר מרוכב הזהה לצבע השו) לפעמיים אנחנו מבצעים השלמות מחרסינה LAMINATE לא הבנתי מדוע את צריכה סד" האם את שחקת או מהדקת שיניים?

17/04/2016 | 22:52 | מאת: ליאת

הנני שוחקת שיניים ועושה נזקים ולגבי שן שטיפה יותר גדולה עקב נפילה שהיתה פעם לא נורא אבל בערל רבע שן אפילו טיפה פחות ומה לגבי רוולים והאם בדרך כלל מומלץ לעשות בכמה פגישות את התיקונים וגם השלמת רווחים או נהוג /כדאי לפצל במיוחד שחלק בלסת העליונה וחלק בתחתונה?

מנהל פורום שיקום הפה