החלטת סוג תהליך השיקום

דיון מתוך פורום  שיקום הפה

11/01/2017 | 20:02 | מאת: אורית

האם יכול להיות מצב שאחרי טיפול שורש המומחה אומר שלדעתו החלטה אחת והמשקם בעקבות היכרותו ותסביכים שקרו בכל מיני שיניים יחליט שצריך שיקום יותר מורכב ?

לקריאה נוספת והעמקה
13/01/2017 | 08:54 | מאת: ד"ר הכט גדעון

שלום לא כל כך הבנתי את שאלתך אתה מוכן להתנסח שוב

13/01/2017 | 21:01 | מאת: אורית

הנה שואלת שוב : יש מצב הייתי אצל מומחה לטיפול שורש שבסופו אמר שצריך לעשות רק טיפול אחד שהוא קל יותר , ולעומתו שמגיעה אל הרופאה המשקמת מחליטה לאור היכרותי והבעיות שהיו לי שהגעתי הרבה והרגישויות וכו...' אז היא תחליט לעשות טיפול טיפה יותר מורכב ועדיף מאשר לעשות פחות מורכב ושלא יהיו הסתבכויות בעתיד. למרות שהמומחה ראה שלא נעשה זיהום ו/או נזק גדול ולא אבל היא תחליט אחרת בהיכרותה אותי וגם אמרה לפני לא חשבה פעמיים טיפול קל יותר אלא ישר אמרה שצריך הכל האם זה הגיוני ויכול להיות כי למומחה יש השפעה אבל היא לא תמיד קובעת ועוד במקרה שהייתי הרבה פעמים והרופאה מכירה בהרבה יותר ממנו מה שקורה איתי בדרך כלל? אבל בגלל שהמומחה אמר משהו אחר נשארתי מבולבלת בקרוב אגיע שוב אל המשקמת ותגיד מה דעתך אבל בדיעות שונות למי להתייחס יותר לרופאה המשקמת שהיא ממשיכה אחרי טיפול השורש את כל הטיפול או את המומחה לטיפול שורש?

אורית שלום נשלחת למומחה לטיפול שורש שהתמחןתו היא טיפולי שורש אם אני מבין נכון מדובר בחידוש טיפול שורש של שן שיש בה בעיה בטיפול שורש ישן? נכון שהרופאה המשקמת היא זו שתסיים את שאר הטיפולים אבל כדאי לתת לרופא המומחה קרדיט כיוון שאני לא בקיא בפרטים ,קשה לי לתת לך חוו"ד אם היה לי לפחות צילום.. תודה ד"ר הכט גדעון נייד 0545777394

אורית שלום כיווון שלא פרטת מה האי הסכמה לא אוכל לתת לך תשובה תודה ד"ר הכט גדעון נייד0545777394

מנהל פורום שיקום הפה