נגישות
נגישות

הפסקת גלולות ותופעות לוואי

דיון מתוך פורום  גינקולוגיה ופוריות

28/08/2017 | 10:07 | מאת: גלית

שלום אני בת 25 לוקחת מזה 7 שנים גלולות. החודש לא היתה לי חפיסה ולכן לא לקחתי החודש גלולות. הגלולות שלי הם "פליים" , לא היו לי איתם בעיות אף פעם של תופעות לוואי ,למעט ירידה בחשק המיני, הרגשתי שהן מאזנות אותי. אחרי שבועיים שהגלולה לא נמצאת במערכת שלי אני מרגישה נפוחה וכבדה. יש לי נפיחות בבטן התחתונה ובאופן כללי מרגישה שהגוף במצב צבירת נוזלים. בנוסף, יש לי כמו כאבים של לפני מחזור ברחם רק שאין מחזור כי באמת אני לא אמורה לקבל כי סיימתי לפני שבועיים. במידה וארצה להפסיק עם הגלולות לגמרי יש קשר בין השמנה/נפיחות בגוף לבין הפסקת גלולות? אודה על התשובה שלכם

לקריאה נוספת והעמקה

גלית שלום, לא צפוייה השמנה או נפיחות לאחר הפסקת הגלולות אך יתכנו תגובות ותופעות שונות לכך שהציר ההורמונלי שלך מתעורר לחיים לאחר שהיה מדוכא תחת השימוש בגלולות. תופעות כאלה אם קיימות צפויות לחלוף מעצמן. בברכה

מנהלי פורום גינקולוגיה ופוריות