נפגשנו בעבר. אובד עצות

דיון מתוך פורום  אבחון וטיפול במחלות מין

16/05/2022 | 14:32 | מאת: אנונימי אנונימי

דר סרוגו שלום, נפגשנו בעבר ואף ערכת לי בדיקות שכולן היו תקינות. הגעתי אליך עם סיפור מורכב של דם בזרע שנמשך חודשים רבים מאד שהחל במקביל עם דימום אחד אך משמעותי גם מפי הטבעת. לאחר שהייתי אצלך גם החלו לי מקרים רבים של דימומים ספונטניים, ללא כל חוקיות, של דם בליחה. ערכתי בדיקות מקיפות מאד של בדיקות דימות, בדיקות למחלות זיהומיות כוללת לבדיקת שחפת פעילה (דגימות מליחה, מהזרע!, ובשתן) וכן בדיקות אצל המטולוגים בקשר למחלה המטולוגית או בעיית קרישת דם. לא נמצא כל ממצא משמעותי למרות שערכתי אין ספור בדיקות. לאחרונה לאחר רמיסיה של כחצי שנה הכל חזר שוב. אני אובד עצות וכבר לא יודע מה לעשות. כל רופא שדיברתי איתו אמר שזה מקרה מוזר ונדיר ביותר ואין להם מושג מה לעשות. האם יש לך איזשהי עצה בשבילי? האם נשמע לך כמו מחלה זיהומית? אם לא אז מה כן? אז חשבת שאולי מדובר בטראומה גופנית כלשהי אבל בגלל שזה קורה לפעמים גם מאזורים נוספים לא נראה לי.

18/05/2022 | 11:11 | מאת: אנונימי

אציין שבכל פעם שיש לי התקף של תסמינים המונוציטים שלי גבוהים (1.2 בערך מוחלט) וגם הטוטאל פרוטאין גבוה. וכשיש רמיסיה המונוציטים והחלבון הכללי בדם בנורמה.

אין לזה שום משמעות. זה לא מצביע על מחלה

אם תרצה ייעוץ חוזר. אנא קבע תור בבני ציון ותבוא עם כל הבדיקות

אם התוצאות שלך היו שליליות למחלה זיהומית אצלנו אז אין לך מחלת מין. דם בזרע אם כך זה לא מסוכן. אם אין לך בעיות קרישה זה כמו דימום מהאף שבא וחולף לבד

מנהל פורום אבחון וטיפול במחלות מין