ליתיום
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני סובל מהפרעת אישיות גבולית,וויסות רגשות,והפרעת קשב וריכוז ,בהתחלה נתנו לי ציפראלקס,שינו לליתיום ,הליתיום לקחתי 2 עד 5 ביום וזה הגיע ל0.42 ואני עדין עצבני מאד...אחרי חודש וחצי האם הליתיום מתאים לבעיות שלי האם הרמה הרמה הזו מראה שזה לא משפיע כי זה מתחת ל 0.6 או שהמינון בסדר רק צריך להמתין ישראל
שלום רב, ליתיום אינה אופציה רעה, אם כי קיימות אופציות נוספות, חדשות יותר. ליתיום עוזר בכל מינון ובכל רמה כנראה, אבל אם אתה ממשיך לסבול כדאי לדבר על זה עם הרופא. כמו כן בעת נטילת ליתיום יש להקפיד על מעקב בדיקות דם (בלוטת התריס בעיקר). בברכה, ד"ר אילן טל