צריכה עצה דחופה מפסיכיאטר/ית
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב.. אני בת 22 סובלת מהפרעה ביפולארית ומטופלת עם סרוקוול 300 מ"ג... בסך הכל אני מאוזנת אך בתקופה האחרונה אני מרגישה נטייה לדאון, בוכה הרבה, מדוכאת, בנוסף חרדות חברתיות כל פעם שאני נמצאת בחברה, לימודים וכל מקום עם אנשים שאינני מכירה מקרבה ראשונה, היו לי שני התקפים של עצבים ובכי...אין מחשבות אובדניות...הבעיה שלי היא שאני מטופלת בשירותי הרפואה הציבוריים והרופא שלי מנהל המרפאה כבר ביטל לי שתי פגישות כך שיצא שיותר מחודשיים לא נפגשתי איתו, אני צריכה להתייעץ אם להתחיל עם הכדורים אנטידיכאוניים רסיטל שלקחתי בעבר בדיכאון אך כתוצאה מהאיזון הפסקתי איתם...האם במצב שאני נמצאת היום כדאי להתחיל לקחת את הרסיטל ובאיזה מינון שחלילה לא יווצר עודף ותיווצא מאניה...יש לי כדורים של 20 מ"ג...אני מאוד מפחדת שאני ארד במדרון עד שהגעתי לאיזון, אני מדוכאת ובעיקר מפריעה לי החרדה החברתית שמונעת ממני קשרים עם חברות והצלחה בלימודים וכאב עמוק...אודה מאוד אם תענו לי...
ללילי שלום. אני מאוד ממליצה לפנות לפסיכיאטר באופן דחוף ולא להתחיל טיפול על דעת עצמי. בברכה,