האם ניתן למנוע העסקה עקב נטילת תרופה פסיכיאטרית?
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני נוטלת 25 מ"ג לוסטרל ביום. לאחרונה, בעקבות קידום מעמדי בעבודה, התבקשתי למלא טופס רפואי ע"י המעסיק שלי - בו עלי להצהיר בין היתר על התרופות אותן אני נוטלת, ולצרף מכתב של סיכום מידע רפואי מרופא המשפחה. בעיקרון ניתן להחליט על סמך הנתונים הרפואיים שאדם אינו כשיר למילוי עבודתו. אני סבורה שאני כשירה בהחלט, ולמעשה לא ממש תלויה בתרופה, אבל אני חוששת. האם יש בסיס לחשש הזה? האם יש למי ממנהלי הפורום או הקוראים נסיון עם מצב דומה? תודה!
שלום רב, לצערי יש בסיס לחששותיך. לא בסיס הגיוני או מוצדק, אבל לצערי מעסיקים רבים מייחסים לבעיות נפשיות ולטיפול נפשי משקל רב מעבר למשקלם האמיתי. כדאי לשים את הדברים על השולחן, ולומר שאם הוא חושש את מוכנה להביא חוות דעת מסודרת מפסיכיאר. אולי זה יוכל לעזור. המון הצלחה.
אני אישית לא הייתי מצהיר על כלום ! ממלא טופס ריק רק תבדקי מה ההשלכות של זה