נתקעת עם מילים...

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה

14/12/2007 | 17:29 | מאת: ילדה מיואשת 1

שלום, אני סובלת מהפרעת אישיות גבולית או סכיזואפקטיב (זה לא משנה כי האבחנה שלי משתנה מרופא לרופא ועברה כבר את כל הדיאסאם!) מה שרציתי לשאול זה- כשאני רושמת משהו במייל\מסנג'ר\הודעת אסמס... במיוחד באלה אני יכולה להיתקע שעות אפילו על הודעה של 3 מילים! וגם על סימני הקריאה... אני מתחרפנת מזה וחוטפת דכאון וחרדות (לא שחסר לי גם בלעדי זה), משום מה אף פעם זה לא נראה לי "נכון" ולא משנה מה אכתוב.. זה תמיד יראה לי אדיוטי,לא קשור,יראה את זה שאני 'טיפשה' ולא מבינה כלום שזה יכול להיות טוב יותר וכו ... אני נכנסת לחרדות נוראיות ולפחד ולאי שקט נפשי שכבר מטמטם לי את המוח! היו פעמים שלא כתבתי מיילים ימים שלמים רק בגלל ש'נתקעתי' ואנשים שאלו אותי- "מה עם המייל" והייתי צריכה להמציא תירוצים...:(( אני יכולה לשבת שעתיים אם לשים 3 נקודות או סימן קריאה! ואחר כך לקרוא אלף פעם ולנסות לראות את זה ממליון ואחד כיוונים ואיך הבן אדם שאני שולחת לו את זה יראה את זה...אני מרגישה שאין לי אישיות ואין לי שום דעה על דברים,רופפת...הצילו!!! בבקשה זה מעיק עליי נורא, זה חוסר בטחון? מה זה? יש לזה טיפול? תודה :(

לקריאה נוספת והעמקה
15/12/2007 | 14:59 | מאת: ד"ר עופר שמגר

שלום רב, אני מקווה שאת ההודעה שלך לא כתבת בשלוש שעות :-) בכל מקרה- אני חושב שאת רואה נכון את הדברים- כנראה מדובר בחוסר בטחון עצמי. הטיפול במקרים כאלו הוא בד"כ פסיכולוגי. גם טיפול פסיכולוגי "רגיל" (=דינמי) וגם טיפול פסיכולוגי קוגנטיבי-התנהגותי יוכלו לעזור לך מאד. בהצלחה.

15/12/2007 | 16:28 | מאת: ילדה מיואשת 1

תודה על תשובתך. דווקא הודעות כאלה אני כותבת בפחות זמן (שעתיים לכל היותר ;-) דבר אחרון בקשר לעניין הזה- האם יכול להיות שזה קשור לOCD ולאו דווקא לבטחון עצמי נמוך ? כי יש לי גם את הבעיה הזאת ברמה מסויימת... תודה רבה לך ושיהיה לך שבוע נעים!

מנהל פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה