שאלה בעניין זיפרקסה

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה

24/10/2007 | 21:48 | מאת: שבלול ימי

היי עופר למרות שכבר שאלתי אותך אני רוצה לשאול שוב כדי לקבל תשובה יותר חדה בעוד שבוע וכמה ימים אני אהיה חודשיים על מינון של 2.5 מ"ג - זיפרקסה. האם לדעתך זה זמן טוב לרדת ל-0 מ"ג? אני שואל מכיוון שאני רואה כל מיני דעות בכל מיני אתרים ואני לא יודע מה נכון בשבילי, האם ישנם שיקולים נוספים שצריך לקחת בחשבון בעניין טווח הזמן? אני אוסיף ואומר שאני לא רוצה לחכות מעבר לטווח הזמן הבטוח. תודה רבה :)

לקריאה נוספת והעמקה
27/10/2007 | 16:23 | מאת: ד"ר עופר שמגר

שלום רב, אז אבהיא את עצמי יותר טוב. מבחינת הפסקת הטיפול- הקצב שאתה מתאר הוא בסדר גמור. אבל ועוד אבל- נשאלת השאלה האם זה נכון בכלל להפסיק את הטיפול. אינני זוכר אם פרטת את הסיבות בגללן קיבלת את הזיפרקסה, אבל בהרבה מקרים הפסקת טיפול עלולה לגרום להתפרצות מחודשת של המצב בגללו קיבלת את הטיפול. ההתפרצות עלולה לקרות ללא קשר לקצב ההורדה, והיא יכולה להיות בטווח של שבועות עד חודשים מהפסקת הטיפול. אז.... לתשומת לבך.

27/10/2007 | 21:04 | מאת: שבלול ימי

היי עופר אז ככה - אני מפסיק את הטיפול התרופתי תוך כדי היוועצות עם הפסיכיאטר שלי. מסתבר שנתנו לי את התרופה לפני כארבע-חמש שנים בגלל אבחנה חסרת בסיס. מעולם לא היו לי הזיות מכל סוג שהוא. אני לא אכנס לפרטי פרטים, אבל מבחינתי אין צורך בתרופה, מה גם שיש לה תופעות לוואי שמשפיעות עלי כבר שנים רבות באופן מאוד מקשה ופוגם, ועוד כשאין צורך בה אז בכלל... בכל אופן - אני והפסיכיאטר הולכים בדרך שאני מאמין בה. גם הפסיכולוג שלי מסכים עם הגישה שלי והכי חשוב - אני שלם איתה. דבר נוסף - אני יודע שממה שכתבתי קשה קצת להבין כי החסרתי הרבה פרטים, אבל זה נושא שאני לא אוהב להיכנס אליו כמעט בשום סיטואציה. מעדיף להשאיר אותו מאחורי, והאנשים שצריכים לדעת יודעים ועוזרים. מאחל שבוע נעים. :)

מנהל פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה