מאושפז .... יש לי תקוןה???
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר!! מוכר למערכת הנפשית .. נוטל המון תרופות ... לא מרוצה מהרופא אצלו אני מטןפל והציע לאשפז אותי וכיום נמצא במחל"פסיכאטרית.. הרופא העלה מינון סרקוואאל שהחמיר לי את העצירות מצנה טנח סובל כבר תקופה טאוכה .למעשה מאז שהתחלתי עם הסאקןןאל לפני כשנה וחצי אז התחיל אצלי בעחות במערכת העיכול... אשמח למענה . ..
שלום אייל. מאחל לך שתרגיש טוב, תחלים ותחזור לחייך. יש בהחלט תקווה עבורך- יש תרופות פסיכיאטריות עם פחות השפעה על עצירות. ממליץ לך להתיעץ לגבי התרופה אינווגה ולעבור לטיפול בזריקות ארוכות טווח כמו קספליון שישפיעו פחות על עצירות. בהצלחה
(מספר מקשר)
ד"ר רוזיצקי אהוד