תופעות לוואי..................
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם תוך חודש מתחילת הטיפול במקביל (התחלתי אותן יחד) אחד או יותר מהתרופות הבאות עלולות לגרום לתופעות לוואי של חרדה ו/או אקטיזיה ? התרופות : אינווגה 6 מג סירוקסט 20 מג מירו 15 מג וקלונקס 2 מג כפול 3 ביום ? אני שואל בעיקר אם ייתכן שאחת מהן יכולה לגרום לחרדה ומתח ? ומה עליי לעשות התור שלי לפסיכיאטר בעוד חודשיים ואני סובל מאוד ?
ד"ר עדיין לא ענית על השאלה שלי
שלום אהוד. מהתרופות שציינת רק אינווגה 6 מ"ג עלול לגרום לאקאטיזיה והגברת מתח. כל שאר התרופות אינן קשורות לאקאטיזיה ואינן גורמות לחרדה- להפך הם מטפלות בחרדה. בהצלחה.
שלום רב ד"ר מהו הטיפול היעיל לאקטיזיה עקב שימוש באינווגה 6 מ"ג ? בברכה .