שאלה........................
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר האם אפשר להוסיף סרוקוול xr 300 מ"ג לאינווגה 9 מ"ג בכדי לטפל בדיכאון ביחד עם לוסטרל 200 מ"ג ? יש לציין שהאינווגה 9 מ"ג עוזר בפן של מחשבות פסיכוטיות שהיו לי אבל לא מרגיע אותי ולא עוזר בדיכאון ? או שעדיף להוסיף לאינווגה אביליפיי 5 מ"ג?
שלום רב. אם מדובר בדיכאון המלווה בחרדות והפרעות שינה כדאי להוסיף סרוקוול. אם מדובר בדיכאון מלנכולי המתבטא בחוסר חשק וכוחות כדאי לשקול אריפלי. סרוקוול 300 מ"ג הינו מנון גבוה יחסית לטיפול בדיכאון ועלול להיות כרוך בתופעות לוואי של רדימות וישנוניות ולכן מולץ לשקול תוספת אריפלי. בהצלחה
(מספר מקשר)
ד"ר רוזיצקי אהוד