נוטלת ציפרלקס

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה

27/09/2007 | 00:56 | מאת: אורית

מטופלת עקב חרדות כבר 5 שנים ועכשיו בציפרלקס 15 מ"ג ליום . בתקופה האחרונה אני חשה מעין תחושות מוזרות בזמן דיבור והליכה ובזמן שאני רואה אנשים מדברים הכול נראה לי כמו סרט כזה לא אנושי , כמו הזזות שפתיים ללא משמעות בהליכה שלי אני מרגישה מעין ריחוף מחוץ לגוף ומבחינת רגשות אני מרגישה כהות חושים וחוסר רגש אבל הכי מפחיד זה שאני כאילו לא מרגישה את הגוף עושה את מה שהוא עושה (מדבר, הולך) אלא רק עושה את הפעולה כמו רובוט בקיצור תופעות נורא מוזרות של אני זה לא אני מקווה שתדע לחוות דיעה על המצב אולי כדאי להחליף תרופה??. האים המצב מסוכן??

29/09/2007 | 10:56 | מאת: ד"ר עופר שמגר

אורית שלום, התופעות שאת מתארת יכולות להגרם הן עקב חרדה והן כתופעת לואי של הטיפול. כך או כך- נראה שהפתרון הוא החלפת טיפול. בכל מקרה- חשוב לדעת שזה לא מסוכן, אבל זה לא נעים. אז אל תסבלי- ותבקשי החלפת טיפול.

29/09/2007 | 20:59 | מאת: אורית

זה לא ייתכן שום תרופה לא מתאימה לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה לא שתיתי סרוקסט לוסטראל ציפרלקס ועוד רבים וטובים מהדור החדש ונמאס לי לכול אחד יש תופעות לוואי אחרות מה יהיה???? בכולם אני מגיעה למינונים מפוצצים סרוקסט 60 ציפרלקס 20 וגם אחריי שנה אין הפסקה של תופעות הלוואי אולי תציע לי משהו<<<<<<<<< התופעות של הכול הולך בלי דיבורים כמו שכתבתי קודם הם בטוח לא חרדות כי החרדות שלי נראות אחרת לגמריי ויותר מאיימות ולא מאופיינות בכהות חושים אז אני מניחה שזו תופעה של הציפרלקס אני מאוד נרגעתי ממה שאמרת שזה לא מסוכן כי דיי חששתי לשלומי הנפשי הרגשתי שהכול הולך לאט כזה ושאולי אני מפתחת שיגעון בכול מקרה אני שמחה שזה לא ומאוד מודה לך אשמח עים תוכל להמליץ לי על תרופה עים פחות תופעות לוואי מבחינת השמנה אני פחות היסטרית כי כבר עליתי 49 קילו אז זה כבר לא יישנה העיקר שלא יהיה תופעות נפשיות קשות כמו אלו אשמח עים הקוראים גם יוכלו להמליץ על כדורים עים פחות תופעות

מנהל פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה