הצעת רעיון לטיפול חדש
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום מה דעתך לקחת שקית אינפוזיה לשים אותה במקרר לקרר אותה ולהכניס לכיס האשך אינפוזיה המטרה תהיה יצירת טמפרטורה דומה להקפאת זרעים ( הורדת טמפרורה כיס האשכים) ורק אז בתנאים פחות או יותר אופטימלים לנסות לשאוב זרעים אני מקווה שתעלה איכות הזרע עם כל המבנה שלו . אני מתכוון ממש לשים נוזל אינפוזיה לכמה שעות בטמפרטורה נמוכה מעניין אותי התיחסותך לרעיון זה. להתראות ארז
לזרעים לוקח משהו כמו 3 חודשים להיווצר ככה שבשלוש או ארבע שעות לא רואים לא סנונית לא אביב ולא זרעים תקינים יותר. לגבי מהירות של זרעים - גם זה אפשר להתחיל במקלחת קרה לא. למה לעשות השתלות אינפוזיות?