בעיה מטרידה

דיון מתוך פורום  אורולוגיה ופריון הגבר

31/07/2002 | 13:48 | מאת: צבי

ד"ר לוין ברכות על הפורום,במיוחד בנושא רגיש כזה ,שהבושה לפעמים מונעת את הצורך בטיפול. אני בן 24 ומטרידה אותי בעיה קשה ,זה שנה וחצי. אני סובל מזקפות חלשות זה קצת יותר משנה, ולמרות הפרימיטיביות שבדברי הבאים אני מאוד חושש שהתופעה קרתה בגלל האוננויות הרבות שהייתי ועודני מבצע. (משהו כמו 4 פעמים בשבוע -גם כשהייתה בת זוג-זה 13 שנה) . בפעם היחידה שהפסקתי ל30 ימים כדי לראות אם זה קשור, הרגשתי צורך עצום לפנות כל רגע לשירותים להשתין, וגם אחרי שהתרוקנתי היו הפרשות ,כאילו למעשה לא התרוקנתי. יש תחושה של דביקות בתוך איבר מיני מה שמונע לכאורה את יציאת השתן (כאילו יש דבק בפנים), או את הזקפה. יש לציין שעשיתי בדיקות שתן (הפרשות וכו') והכל היה תקין. מה הם האופציות שברשותי? והם יש קשר בין האוננויות לזקפה החלשה? מצטער על המכתב הארוך צבי.

לקריאה נוספת והעמקה

אתה יודע שיש אנשים שמאוננים שלוש פעמים ביום? ואולי דווקא לפי דבריך מה שקרה שהחלטת להפסיק ואז במקום להתרוקן אתה יוצר אולי בעייה אחד התרופות הטובות היא דווקא ההתרוקנות - לא משנה איך- אוננות סקס מה שבא.

31/07/2002 | 23:17 | מאת: צבי

אז מה הבעיה?? למה זה לא עומד כמו פעם? היום גם כשאני מאונן אני גומר כמעט בלי זקפה....האם זה לא מדליק נורה אדומה? מבלי לפגוע מכבודך האם חוסר התרוקנות לא תעזור פה דווקא? מהם הטיפולים שאתה ממליץ לי לעבור. בברכת שלום רב צבי

01/08/2002 | 11:25 | מאת: Leonidas

חליתי בסרטן הערמונית. אין לי הפרעות כפי שזה בדרך כלל במקרה זה. האם אחרי ניתוח אהיה אמפוטנט - לכמה זמן?

אחרי הניתוח יש בהחלט סיכויים לפגיעה בתפקוד המיני צריך לזכור את זה - ולקחת את זה בחשבון ואפילו אם הרופא אומר לך שהוא עושה את הניתוח ושומר על העצבים. די קשקוש ומעט אנשים בעולם יודעים את זה ממש

11/09/2002 | 21:01 | מאת: עוד דפוק 1

שמע אחי ושמע דוקטור אני לא יודע אבל זה שכיום דעת הרופאים היא שאוננות לא פוגמת בזיקפה לאחר זמן רב -יכולה להשתנות ואז מה יגידו ??? לא , טעינו ? נו מה יצא מזה ??? אבל ככה יש שאומרים שזה כן משפיע. הרפואה לא גילתה את זה ''מדעית'' .... לא נורא לעצם הענין גם אני אחד מאלו שלא רק 4 בשבוע שזה באמת יחסית נורמלי אלא לצערי 2 כל יום קרוב ליותר מ11 שנים נו וגם אני סובל בחולשה בקטע הזה לך תעשה בדיקות שינה מה יצא לך מזה אם המערכת נחלשה כתןצאה משימוש רב אז גם יגידו לך שיש לך בעיה פיזית או פיזיולוגית איך שיקראו לזה אבל הם יגידו לך למה נהיה לך ? לא!!! מאיפה הם יודעים ! איך לחזק את המערכת גם לא יגידו לך בדיוק... וגם אומרים שמי שנפל לבוץ הזה של אוננות לא יוצא .... ניראה אותך גבר שובר את המיתוס הזה זה בעיה יש מי שנופל חזק ויש מי שפחות תכל'ס יכולים ליפול לזה מגיל צעיר גם בגלל טבע חזק לזה וגם בגלל דיכאונות ודיכאונות של בדידות עוד נושא תיבדוק בעינים שלך אם אין לך איזושהי התכווצות באבר -תשתה חלבונים תחזק את עצמך אם אתה רוצה להתגבר על האוננות אל תחשוב על בנות -תחפש לך תענוג אחר כסף או מירוץ מכוניות לא יודע מה - אל תישתה אלכוהול אל תעשן אל תשתה קפה -קופאין תעשה ספורט ועוד הרבה דברים כאלה בילבלתי לך במוח? זו מציאות!

19/09/2002 | 08:29 | מאת: עיין שם

ראה שם באריכות ותוכל להשיב כאן . שמי שם ''עוד דפוק 1''

מנהל פורום אורולוגיה ופריון הגבר